Hyperborea
12+
90 min.
2-6
Mechanika
Komponentai
1

Taisyklės EN kalba

Neturime

Hyperborea

Fantastišką Hiperborėjos karalystę valdė civilizacija, kuri naudojo magiškus kristalus kaip savo pagrindinį energijos šaltinį. Metams bėgant vietiniai gyventojai tapo godūs, panoro tapti galingais. Kristalai pradėti naudoti blogiems tikslams. Visa tai sukėlė didelius žemės drebėjimus, sausras, potvynius, mutacijas... Tačiau atsirado protingų magų, kurie sukūrė magišką užkardą nuo pražūties.

Per amžių amžius susikūrė šešios skirtingos karalystės Hiperborėjoje. Ir štai vieną dieną magiškasis barjeras sugriuvo! Atsivėrė nauja žemė, pilna griuvėsių ir miestų. Visos karalystės susiruošė į šių žemių tyrinėjimus. Buvo pasiųsti patys geriausi kariai ir tyrinėtojai. Tik Jūs, vienas iš frakcijų lyderių, galite vesti savo žmones į absoliutų Hiperborėjos dominavimą!

„Hyperborea“ – tai civilizacijų kūrimo ir vystymo stalo žaidimas nuo dviejų iki šešių žaidėjų. Žaidimas prasideda laikotarpyje, kada sugriūna magiškoji užkarda ir atsiranda galimybė įžengti į paslaptingąjį Hiperborėjos žemyną.

Kiekvienam žaidėjui atiteks mažos karalystės lyderio vaidmuo. Visos žaidime esančios karalystės nebus toli pažengusios, trūks žinių ir neturės gerų pragyvenimo, prekybos, judėjimo bei tyrinėjimo sąlygų. Daug neatrastų galimybių bus galima išmokti naujose žemėse. Žaidimo eigoje plėsite savo karalystę, didinsite kariuomenę ir valdomą teritoriją, kariausite, tyrinėsite, mokinsitės naujų technologijų.

Turbūt įdomiausias žaidimo elementas – veiksmų atlikimas panaudojant išsitrauktus kubelius iš maišelio (angl. Bag-building). Visi žaidėjai turės maišelį su skirtingų spalvų kubeliais. Kiekvieno kubelio spalva simbolizuoja tam tikrą veiksmą. Ėjimo metu išsitrauksite 3 kubelius ir juos priskirsite norimiems atlikti veiksmams. Kiekviena kubelio spalva reiškia tam tikrą civilizacijos aspektą. Pavyzdžiui, žalia spalva skirta tyrinėjimams, mėlyna – mokslui, raudona – kariavimui. Tam tikri veiksmai žaidėjų lentose gali pareikalauti dviejų ar net trijų skirtingų kubelių, kad šiuos veiksmus būtų galima įgyvendinti. Kubelius galima dėti ir į skirtingas vietas, kurias bus galima užpildyti kituose žaidėjo ėjimuose.

Žaidimo lentoje galėsite judėti ir tyrinėti griuvėsius, užpulti miestus ar kitus žaidėjus. Žaidimas pasibaigia kai yra įvykdomos 1, 2 ar 3 reikiamos sąlygos (priklausomai nuo sudėtingumo). Žaidėjas daugiausiai surinkęs pergalės taškų yra skelbiamas nugalėtoju. Pergalės taškus gausite už valdomas teritorijas, įgytas pažangias technologijas, įgyvendintus tikslus, nužudytas neutralias ar varžovų figūrėles.

Leidimo info.
Leidėjas Asmodee Autorius Andrea Chiarvesio, Pierluca Zizzi Produkto kodas ASMHYB01US Išleidimo data 2014
Foto galerija
Failai
parsisiuntimui
Video apžvalgos