„Amerigo” stalo žaidime žaidėjai padės garsiam jūrininkui Amerigui Vespučiui atrasti naujas žemes. Tyrinėsite Pietų Amerikos salas, užimsite prekybinius kelius ir kursite naujas gyvenvietes.

Kaip ir ankstesniuose „Queen Games“ stalo žaidimuose („Shogun“ ir „Wallenstein“), „Amerigo“ naudoja kubelių bokštą, kuris yra sudarytas iš tam tikrų sekcijų su tam tikromis perdangomis ir skylėmis. Kai kubeliai yra metami į šį bokštą – vieni iš jų iškrenta pro apačią, tuo tarpu kiti kubeliai pasilieka neiškritę (tikėtina, kad iškris kituose ėjimuose metant daugiau kubelių).

Žaidimo lenta yra sudaryta iš keletos skirtingų sekcijų. Žemėlapio lentos plytelės yra su kvadratiniais išsidėstymais ir yra sudarytos iš žemių ir vandens plotų. Šios plytelės suformuos salas. Žaidimo metu tyrinėsite ir kolonizuosite salas, judėsite laivais sukurdami prekybinius maršrutus bei pastatydami kaimų gyvenvietes. Pergalės taškus pelnysite už išradimus, kaimų statymą, prekių surinkimą bei jų vertės padidinimą ir t.t. Žaidimas tęsiasi 5 raundus. Kiekvienas raundas susideda iš 7 skirtingų etapų. Žaidimo pabaigoje žaidėjas turintis daugiausiai pergalės taškų – laimi žaidimą!

Kiekvieną etapą į kubelių bokštą yra įmetami tam tikri kubeliai. Priklausomai nuo to, kokie kubeliai iškris, tokius veiksmus ir galėsite atlikti. Didžiausias skaičius vienos spalvos kubelių simbolizuos, kokį skaičių veiksmo taškų (AP) galėsite panaudoti. Pasibaigus etapui, iškritę kubeliai yra sudedami į veiksmų lentos atitinakmos spalvos vietas. Po to visi kitos spalvos kubeliai (pagal laikrodžio rodyklę) yra paimami ir metami į bokštą – prasideda naujas etapas. Žaidėjai mesdami kubelius į bokštą turės sužaisti kuo taktiškiau ir pasistengti, kad iškristų labiausiai reikiamos spalvos kubeliai.

Šiame žaidime galėsite atlikti 7 skirtingus veiksmus, kurie atitinka tam tikrą kubelių spalvą: plaukioti ir įrengti prekybos postus leis mėlyni kubeliai, gauti patrankų (juodi), nusipirkti pastatų plyteles (raudoni), plėtra (rudi), pastatyti pastatų plyteles (žali), padidinti prekių vertes (geltoni), specialūs veiksmai (balti).

Žaidėjai, kuriems puikiai seksis mėtyti kubelius į bokštą, įdėmiai analizuos savo varžovų veiksmus ir nepamirš apsisaugoti nuo piratų – gali tapti žymiais atradėjais ir stalo žaidimo „Amerigo“ laimėtojais!